! حضور وغیابِ دلتنگی !
! حضور وغیابِ دلتنگی !
حروفم نه رنگ دارد...نه ریا ! و می دانم عشق ، تسلسلِ حروفی بی رنگ است . . . !
نوشته شده در تاريخ جمعه 9 ارديبهشت 1390برچسب:, توسط کوثر (بی نشان) |

روزه ی سکوت میگیرم

       تا نیازارَم دلت را اندکی ,

                           حتی یه ذره !

 

تو روزایی که همَ ش دلم میگیره

                   تو شبایی که مُدام تنَ م اسیره !

تویِ این بُهتِ نبودن , صدایِِ ساعتِ مست

                          توی این ثانیه های ظلمت و بی کَسِ پَست 

 

موندنم شده بهانه

یا یه شعرِ عاشقانه . . .

 

نمیگم که دل بده تا تهِ رویا

                 تا تهِ جاده ی فردا . . .

میگم آروم درِ گوشم بگو اینجایی عزیز . . .

                      بخدا دوسِت دارم, نداشتنُ دوریُ  . . .

                                                         میشنوی عزیز؟

 

خدایی; بارونِ چشما همشون بهونه میشن

                                تا که برگرده مسافرم یه روزی از روزا

                                                        خدایی , بابونه رو کوثرِ قصه میگه ها ؟!

 

 

دوست داشت , نوشت :

*  در دلم هستی و بینِ من و تو فاصله هاست (!)

*  فصل به فصل تموم میشن قصه هام (یا غصه هام!) . . . لابه لایِ کدوم صفحه و سطر , جاموندی  آخه؟

* چطور پلک بر رویِ هم مینهی , تویی که در رویِ خاک , خواب را بر من حرام کرده ای, پاره ی وجود؟!

* هر روز شروعِ ماست ; دیوار از آنِ من , دنیا برایِ تو (شایدم اصلن بزنم به نامِ تو ! خیالیه؟!)

 

از هرجا و هرچی نوشت :

ـ تو عاشقی اَزم سبقت بگیری , نور بالا میزنما !(دیگه دیگه!)

ـ فریــــــــــــــاد ها مونده تو گلو . . .; بی مصـــــــــــرف (!)

ـ ببین منو ; . . . داشتیم ؟!(تو چشــــــام نیگاه کن!)

ـ این روزا دارم ته نشین میشم ! عینِ رسوبِ آسپرین دانشجوهام !بدونِ دست بُردن تو اعداد و ارقامِ وزنِِ ته مانده هام!

ـ همه ی تراژدی هایِ دنیا رو خوندم . . . نمیخوام بشم یکی شبیهِ اونا . . .!(نخواستن هم عینِ نتونستن میتونه بشه , مگه نه؟!)

 

 

مَخلصِ کلام : 

هِی میخواهم شعرواره بگویم

         و هی اشک میشوم لابه لایِ کلماتم . . .

                                      من می مانم و

                                                کیبوردِ خیس و . . . 

                                                              کلی حرفِ نگفته (!)  

 

برایِ پــــــــــیــــــــــوندم :

نه میخواهم زیبا ای ات را ستایش کنم 

                و نه دوست داشتنمان را به رُخِ عالم و آدم بِکشم !

                            تنها سکوت میکنم  , به جایِ تمامِ خوشی هایِ باقیمانده

                                                                 که هرگز , زاده نشد , ماه بانو (!) 

                                                                                                    (بی نشان)

 

 

      دلِ خوش . . . سیری چند (؟)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.